Adidas ALPHABOOST V1, ženske patike za slobodno vreme, pink

Adidas je mnogo više od sportske marke, zapravo je sportska institucija. Marku sa tri linije utemeljio je 1924. Adi Dasler. Ime Adidas sastavljeno je od njegovog imena i prezimena. U početku su proizvodili fudbalsku obuću, ali brzo su proširili svoju ponudu na trčanje, a kasnije i praktično na sve sportove koji se mogu zamisliti. Danas se njihovi proizvodi razvrstavaju u različite kolekcije. Neke od njih su Adidas by Stella McCartney, Adidas Originals... Svi njihovi proizvodi se ističu izvrsnom kvalitetom proizvodnje, tehnološkim savršenstvom, savremenošću, izvrsnim dizajnom i izgledom. Njihove proizvode koriste mnoge sportske zvezde iz raznih sportova. Prvo ime sa dugog spiska zvučnih imena trenutno predstavlja genijalnu fudbalsku zvezdu, igrač Lionel Mesi.

Adidas ALPHABOOST V1, ženske patike za slobodno vreme, pink
adidas Alphaboost V1
Ženske patike za trčanje
- Moderne ženske patike za trčanje
- Pogodne su za mnoge ljubitelje trčanja
- Đon je dizajniran sa hibridnom kombinacijom Boost pene i Bounce jastuka
- Nude dinamično amortizovanje, povrat energije i udobnost
- Donji deo đona je opremljen visokokvalitetnom Adiwear gumom
- Napravljene od delimično recikliranih materijala
- Pictogram: Tekstil-drugo_tekstil_drugo
Tehnologije korišćene u adidas Alphaboost V1
boost
Jedinstvena ćelijska struktura u BOOST tehnologiji omogućava svakoj kapsuli da efikasno sačuva i oslobodi energiju efikasnije nego bilo koji drugi penasti materijal za đonove.
BOUNCE
Tehnologija Bounce je dizajnirana tako da svaki korak bude udoban i mekan. Pruža adekvatnu amortizaciju tokom trčanja.
ADIWEAR
ADIWEAR je materijal od visokokvalitetne gume, koji pomaže u smanjenju habanja i ne ostavlja tragove. Prvenstveno se ubacuje u delove koji su podložni većem habanju.
Pročitajte naš blog
Pročitajte zanimivljive članke na našem blogu.
1 ocena
100 %
ocenjivača preporučuje ovaj proizvod
- Udobnost
- Kvaliteta
- Najviše za vaš novac
- Izgled
INTERSPORT ne garantuje da su ocene/komentare dali potrošači koji su stvarno kupili ili koristili proizvod. Ovu ocenu i mišljenje bi mogao dati i neko ko zapravo nije kupio proizvod ili ga koristio. Detaljnije informacije o ocenjivanju proizvoda i komentarima možete pronaći ovde.
Login and Registration Form