Povrat robe i reklamacija

Povratak na podršku

Povraćaj robe i reklamacija

Mogu li se vratiti proizvodi kupljeni u INTERSPORT WEBSHOP-u?

Proizvod/e možete vratiti u roku od 14 dana od primanja narudžbine, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod/i moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišćeni i u originalnoj ambalaži.
Ukoliko želite zamenu artikla ili povrat novca, artikal vraćate o Vašem trošku na adresu radnje u kojoj je kupljen ( na otpremnici-računu naznačena je adresa radnje ).

U slučaju povraćaja proizvoda na adresu WEBSHOP prodavnice, priložite propisno popunjenu i potpisanu Izjavu o odustajanju, koju možete odštampati OVDE. Kupac može predati i sopstvenu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbine. Podrazumeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslata pre isteka roka od 14 dana. Kao datum slanja važi datum kada je pošta datirana od strane pružaoca poštanskih usluga. Povraćaj sredstava vrši se u roku 14 dana od dana prijema obaveštenja o raskidu ugovora pod uslovom vraćanja proizvoda. Pružalac usluga zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružaocu usluge. Ako proizvod vraćate na osnovu prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uslove i odredbe u odeljku Reklamacija.

Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, INTERSPORT WEBSHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Kako reklamirati proizvod kupljen u INTERSPORT WEBSHOP-u?

Ako ste, na primer, kupljeni proizvod upotrebili i niste zadovoljni njegovim svojstvima ili mislite da proizvod nije ono što vam treba, artikal vraćate o Vašem trošku na adresu radnje u kojoj je kupljen ( na otpremnici-računu naznačena je adresa radnje ).

Dve opcije za traženje prava garancije:
  • Prava garancije
    Odnose se na proizvode koji imaju svojstva mehanizma (bicikli, oprema za fitness, skije, sportski satovi, merni uređaji i kamere) za koje ste utvrdili da ne funkcionišu besprekorno. U trenutku kupovine, pored računa dobili ste garantni list sa popisom svih naših ovlašćenih servisera. Garantna prava možete zatražiti u našim prodavnicama ili direktno kod jednog od pružaoca usluga navedenih u garantnom listu. Isto važi i za online kupovinu.
  • Prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka
    Materijalni nedostatak na proizvodu možete prijaviti u roku od dva meseca od otkrivanja navodne greške ili u roku od dve godine od preuzimanja robe.
Proizvod sa ispunjenom pismenom izjavom koju možete preuzeti OVDE. Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostaka, obvezni ste pismeno obavestiti pružaoca usluga o nedostatku na webshop@intersport.rs, detaljno ga opisati i pružaocu usluga omogućiti pregled proizvoda.

Troškove dostave snosi kupac. Kupac će biti obavešten o rešenju prigovora u roku od osam dana od primanja proizvoda.

Treba vam pomoć? Tu smo za vas

0800 200 206

(09:00-17:00 Pon-Pet, 09:00-15:00 Sub)

Kontakt

* Polja označena zvezdicom su obavezna.

Korišćenjem internet kontakt obrasca, korisnik web stranice se slaže da INTERSPORT S TRGOVINA, d.o.o. koristi lične podatke u svrhu adekvatnog odgovora ka korisniku (npr. ime i adresa e-pošte, telefonski broj koji je dao korisnik).

Saznajte više

Učitavanje...