Sadržaj

Trendovi

Brend Colmar, sinonim za italijansku izvrsnost koja kombinuje tehničku inovaciju i elegantan izgled u sportskoj odeći, proslavio je 100. godišnjicu postojanja. Danas je Colmar vrhunski brend koji je svoju reputaciju stekao posebno među ljubiteljima zimskih sportova.

Nema mnogo brendova u sportskoj industriji koji se mogu pohvaliti tako dugim poslovnim putem, koji su, pored svih političkih i ekonomskih izazova u 20. veku, obeležili i ratovi.

Priča o kompaniji počela je 1923. godine, kada su Mario i Irma Kolombo otvorili kompaniju u Monci i počeli da prave šešire. Intuicija ih je dovela do sledeće poslovne ideje – proizvodnje helanke, koje su u to vreme bile popularan muški modni dodatak. Za izradu helanke koristili su vunene čunjeve sa defektom. Proizvodi su morali da budu etiketirani, zbog čega se ubrzo i rodio naziv brenda koji odražava deo porodične simbolike. Naime, izvedeno je od imena Marija Kolomba, jednog od osnivača brenda.

Ogrtač Colmar Thirring

Za izradu helanke koristili su vunene čunjeve sa defektom. Proizvodi su morali da budu etiketirani, zbog čega se ubrzo i rodio naziv brenda koji odražava deo porodične simbolike. Naime, izvedeno je od imena Marija Kolomba, jednog od osnivača brenda.

Tokom 1930-ih, kompanija Colmar je proširila svoju liniju proizvoda i počela da proizvodi pamučna odela za radnike. Za to vreme kompanija je sklopila partnerstvo sa Leom Gasperlom, austrijskim naturalizovanim Italijanom, skijašem i rekorderom. Gasperl je bio inspirisan Colmarom da stvori futuristički Thirring ogrtač za njega, koji bi mogao da se naduva da liči na slepog miša. Ova inovacija je bila prvo seme Colmarovog povezivanja sa sportistima, koji su doprineli poboljšanju proizvoda povratnom spregom prilikom korišćenja specijalizovanih proizvoda.

Pedesete su bile važna prekretnica za Colmar, kada je Irma, tada udovica, upoznala italijanskog šampiona u skijanju Zeno Kolo. U potrazi za rešenjem za odeću visokih performansi koje bi obezbedilo pristajanje i aerodinamičku prednost na takmičarskom nivou, Irma je koristila elastičnu tkaninu sa strane da napravi novu jaknu, stvarajući savršeno pristajanje i aerodinamičnu Guaina Colo jaknu u kojoj je Kolo osvojio Olimpijske igre. medalja 1952 .

Tokom 1970-ih i 1980-ih, porodica Colmar se proširila – kompaniji se pridružila treća generacija članova porodice. U ovom periodu nastala je kultna odeća kao što su Bormio jakna i Tehnološka jakna, koje su svojim izgledom unele note boja na snežne padine.

Jakna Colmar Guaina Colo

Colmar Technological

Saradnja kompanije sa italijanskim skijaškim timom i uspon italijanskih skijaških legendi kao što su Alberto Tomba i Debora Compagnoni doneli su međunarodno priznanje brendu. Italijanski i francuski skijaški timovi i danas nose Colmar.

Colmar Graphene

Ključ uspeha kompanije svakako leži u činjenici da je danas u kompaniji uključena četvrta generacija porodice Colombo, koja nastavlja svoju posvećenost razvoju kompanije i brenda kroz inovacije sa istom strašću kao i njeni osnivači. Dizajn ostaje u srcu Colmarovog poslovanja, a kompanija se može pohvaliti potpunom kontrolom čitavog lanca snabdevanja i proizvodnog procesa, obezbeđujući visoke standarde kvaliteta. Prilikom izrade odeće veliki naglasak stavljaju na održive materijale kao što su teflon Eco-Elite, Thermosoft vata i grafen. Krajnji rezultat je tehnički sofisticiran, udoban i dizajnom savršen proizvod koji odražava duh vremena i potrebe rekreativnih sportista.

Colmar kolekcija skija dostupna je u odabranim prodavnicama i INTERSPORT online prodavnici ovde.

Družina Colmar