Sadržaj

Biciklizam

genesis

Genesis Impact 4.7

Genesis Impact 4.7 među početnim modelima nudi podosta više od očekivanog. Pogledajmo koliko daleko može dobaciti ova 29ka.

Intersportov Genesis jedan je od popularnih brendova uglavnom u rekreativnim okvirima, a za dobru reputaciju Genesis bicikala zaslužan je izuzetan prosek opreme u zadanoj ceni. Impact 4.7 drugi je po redu model u hijerarhiji. Radi se o aluminijskom okviru od ustaljene 6061 alu legure, a činjenica da ima Tektrove hidraulične kočnice sa 180mm rotorima zaslužuje dalju pažnju.

Geometrija govori da se radi o klasičnom, univerzalnoj postavi sa 70° na vilici i 73° na cevi sedala uz nešto dalji zadnji pad (455mm), koji povoljno deluje na stabilnost, a pomalo odmaže kod agilnosti. Ovde se radi o rekreativnom biciklu, pa je sve na svom mestu. Hod Suntourove XCM vilice iznosi 100mm,  a poseduje i hidraulično zaključavanje. Tu su Shimanove pogonske komponente Altus – pogon sa tri zupčanika, prednji mjenjač i ručice dok je zadnji Deore Shadow sa 9 stepeni prenosa.

Prema svemu što smo videli Impact 4.7  ima više nego što je potrebno za rekreativni bicikl. Oprema zadire u područje sporta, a pojedinim komponentama se ne bi posramili ni mnogo skuplji bicikli. Okvir nudi jednostavan i dopadljiv dizajn i proverenu, umerenu geometriju, koja omogućava duge vožnje bez zamora, ali i dinamične brdske avanture zahvaljujući 29er točkovima. Možemo reći da se Genesis i ovim biciklom drži svoje formule da ponudi nešto više od premium konkurencije.

genesis

Da li vam put do posla predstavlja prepreku koju biste vrlo rado zamenili uživanjem u opuštenoj gradskoj vožnji bicikla? Ili ste ipak jedan od onih tipova ljudi koji uživaju u usponu na Divčibarima?

Biciklizam je u Srbiji doživeo naglu ekspanziju nakon uređivanja biciklističkih staza. Koje su za rezultat imale povećanje interesovanja kako za gradsku tako i za brdsku vožnju. Naboj adrenalina prilikom oštrijeg spusta ili ipak lagodan osećaj vetra u kosi su razlog neprestane želje za vožnjom. I konstantnim otkrivanjem koji je to stil vožnje najpogodniji za nas.