Sadržaj

Trendovi

Zelene zime takođe mogu imati izrazito pozitivnu poruku. Ne govorimo o zimi bez snega, već o snežnoj zimi punoj beskrajnih belih prostranstava po kojima vijugamo, lutamo i krstarimo u ekološki prihvatljivim, tako često kažemo, zelenim proizvodima.

Održivost je u poslednje vreme popularna reč. Njegova suština je da traje. To je zatvoreni krug u kome su svi ključni elementi kombinovani u koordinisanu celinu. Važna komponenta održivosti je i promišljenost. Svaki element obavlja određeni zadatak bez štete po bilo koji drugi element ili okolinu. Zato što je briga o našoj planeti ključna.

Živimo u vremenu kada se suočavamo sa ekološkom krizom na svim nivoima, kada je naše nebo puno gasova staklene bašte, kada se hiljadugodišnji glečeri tope pred našim očima, kada su prosečne temperature svake godine sve više, kada su zime gubeći svoju belinu. Ako želimo da krivinu vratimo u pravom smeru, moramo se ponašati odgovorno. Međutim, to ne znači nužno da se moramo odreći svojih radosti i zadovoljstava. Ali možemo razmišljati o našim aktivnostima i sprovoditi ih na način da one nanose najmanji mogući otisak na životnu sredinu.

Svesni su i proizvođači sportske opreme. Održivost u njihovom svetu ima dosta oblika. U pitanju je pre svega lokalni izbor materijala, sirovina, ali i dobavljača. Ovo automatski eliminiše troškove transporta i povezane štetne emisije.

U Begunjskom Elanu sirovine za svoje proizvode dobijaju u krugu od 400 kilometara oko njihove fabrike, a pored toga, nedavno su osnovali i sopstvenu solarnu elektranu koja potpuno zelenom energijom snabdeva njihove proizvodne pogone i upravnu zgradu. Recikliranje je takođe veoma važan deo. To je ili nabavka novih materijala prikupljanjem stare odeće ili proizvodnja tkanina i drugih materijala od, na primer, plastičnog otpada koji se izvlači iz mora ili se dobija čišćenjem plaža na koje ih more ispira.

Oni najsvesniji proizvođači sarađuju sa organizacijama za zaštitu životne sredine ili pokreću sopstvene inicijative, čija je osnovna svrha zaštita i zaštita naše planete, koju želimo da ostavimo našim potomcima u što boljem stanju i stanju. Energija koja pokreće proizvodnju je takođe važan aspekt. Ovo takođe mora biti održivo, može biti vetar, solarno ili obnovljivo na neki drugi način. I naravno potrošnja vode. Određene proizvodnje zahtevaju velike količine vode za svoje procese. Zbog toga je ključno sakupljati kišnicu i ponovo je koristiti.

Koju god strategiju da izaberemo, najvažnije je da shvatimo da imamo jednu planetu koja je naš zajednički dom i da aktivno radimo u pravcu, malim ili krupnim koracima, da zime budu bele na duži rok. .

Elanovi ekološki ciljevi su dizajnirani kao zatvoreni krug, počevši od odgovorno nabavljenih materijala pre nego što se skije proizvedu, a prioritet se daje komponentama koje proizvode slovenački dobavljači i materijalima kao što je drvo koje se dobija na održiv način. 99% svih sastojaka proizvoda dolazi iz Evrope, 68% njih putuje manje od 400 km do Elana i 18% iz Slovenije. Elan je takođe posvećen produžavanju životnog veka proizvoda podržavajući kreativne načine prerade i reciklaže delova i materijala za skije.

Skijaške naočare Uvex Dovnhill 2100 CV imaju inovativne tehnologije za odlično pristajanje i kontrast, kao i održive materijale od okvira, kaiša do pakovanja.

THINSULATE izolacija u Salomon pancericama iz nove zimske kolekcije je 78% od recikliranih materijala

INTERSPORTOVA ZELENA SERIJA

Proizvodi sa oznakom Green Series su proizvodi ekskluzivnih brendova INTERSPORT-a, proizvedeni po održivim kriterijumima, prema kojima glavna komponenta proizvoda mora da sadrži najmanje 50% održivijih materijala. Udružili smo napore za odgovorniju budućnost naših proizvoda u princip: „Smanjite, reciklirajte, razmislite“.

McKinley THOMA UX
muški planinarski duks

McKinley KYOTO M W AQB
muške cipele