Sa dolaskom jeseni počinje i sezona treninga u zatvorenom prostoru. Taj deo uključuje razne grupne vežbe koje donose mnoge koristi. Trening u grupi pruža mogućnost upoređivanja sa drugima, što daje izvrstan uvid u trenutnu formu i ostvareni napredak. Partneri jedni drugima pružaju motivaciju,  koja daje puno bolje i brže rezultate.

Zahvaljujući grupnom treningu, moguće je brže doći u dobru kondiciju, postići top formu i izvajano telo. Osim toga, određeni oblici treninga uključuju mnoge elemente plesa, a trening uz glasnu i živahnu muziku je uvek izuzetno zabavan i opuštajući. Na taj način, tokom ovakvih vrsta treninga, gotovo nećete osetiti kako kalorije lete u nebo, i kako mišići iz dana u dan postaju definisani. Za ovakav trening potrebne su nam samo helanke, majica, fitnes patike, i naravno malo entuzijazma i dobre volje.

Trening SNZ

SNZ označava stomak, noge i zadnjicu. Odnosno, SNZ vežba posvećena je tim delovima tela. Trening se sastoji iz dva dela. Sve počinje zagrevanjem, a odnosi se pre svega na aerobnu aktivnost koja podiže otkucaje srca. To se obično odvija pomoću jednostavne koreografije uz pomoć muzike. Drugi deo prate vežbe za izdržljivost i jačanje mišića. Uglavnom su na “udaru” ciljani delovi tela, tj. stomak, noge i zadnjica. Međutim, neke vežbe aktiviraju i ruke i celo tijelo. SNZ je trening niskog do srednjeg intenziteta, pogodan za sve starosne grupe i oba pola.

Bootcamp

Boot Camp je poseban oblik funkcionalnog treninga, koji se temelji na vežbama uz pomoć vlastite težine, pomoću kojih ravnomerno aktiviramo sve mišićne skupine. Intenzitet vežbi može se prilagoditi različitim grupama i pojedincima prema njihovim sposobnostima. Osnovni trening sastoji se od različitih seta vežbi, kao što su npr., sklekovi, trbušnjaci, skokovi, dizanje tegova, čučnjevi, trčanje i istezanje. Kao dodatke treningu, često koristimo elastične trake. Boot Camp trening ne poznaje granice, vrlo je raznolik i zanimljiv.

Trening HIIT

HIIT je skraćenica za pojam Intervalnog Traininga sa visokim intenzitetom (High intensity Interval Training). Ovo je moderan oblik kardiovaskularnog treninga u intervalima, koji poboljšava fizičke performanse. Izvrstan je za izdržljivost, ravnotežu, snagu i koordinaciju. Istovremeno, ravnomernim aktiviranjem svih mišićnih skupina, povećanjem mišićnog volumena i ubrzavanjem metabolizma dovodi do značajnog gubitka viška telesnih masnoća. HIIT trening je u osnovi vežba sa sopstvenom telesnom težinom, ali povremeno se mogu koristiti i druga pomagala, poput tegova, vijače, elastičnih traka, prepreka, lopti … Uvek se pre nego što počinete vežbati dobro zagrejte i istegnite. Osim intenziteta samih vežbi, puno se pažnje posvećuje njihovom pravilnom izvođenju.

Zumba

Zumba je nova, dinamična i uzbudljiva plesna vežba sa egzotičnom latinoameričkom muzikom. Sastoji se od raznih koreografija koje su sastavljene iz sporih i mnogo bržih ritmovima muzike. Kroz ovaj trening moći ćete oblikovati i ojačati celo telo. Ipak, najviše se pažnje pridodaje mišićnim grupama zadnjice, ruku, nogu i stomaka. Osim toga, vežbanje je takođe sjajno za jačanje kardiovaskularnog sistema.

Odličnu ponudu tekstila, obuće i dodataka za trening možete pronaći u najbližoj prodavnici Intersport ili na web stranici.