Sadržaj

U norveškim fjordovima marka Helly Hansen osnovana je 1877. godine. Tvorac brenda Helly, Juell Hansen, tada je svoju jaknu protrljao uljem i napravio svoje prvo vodonepropusno odelo. Želeo je jednostavnu i funkcionalnu radnu odeću koja će zaštititi od nepovoljnijih uticaja prirode i omogućiti sebi i svojoj posadi da normalno rade na brodu.

Danas brend Helly Hansen omogućava kupovinu profesionalne opreme za aktivnosti na vodi i snegu širom sveta. Ponuda proizvoda je raznolika – za ljubitelje najviših vrhova sveta, surfere, planinare, mornare. Marka svoju odeću predstavlja na svetskim jedriličarskim regatama, ali i na Olimpijskim igrama. Odeveni u ovaj svetski poznati brend, mnogi su se popeli na najviše vrhove sveta i prešli razne delove arktičkih područja.

Briga za životnu sredinu

Brend se tokom svog postojanja fokusirao na životnu sredinu i opšte je poznata njegova strastvena podrška kada su u pitanju ekološka pitanja, kao i to da je proaktivni učesnik u poboljšanju sveukupnih standarda ove grane.
Ljubav prema vodi navela je osnivača da odabere vodu kao osnovnu vrednost za vođenje održivih napora. Bio je svestan da izrada odeće troši puno vode, što zauzvrat dovodi do znatnog zagađenja planete. Ključni cilj brenda je da voda ostane čista, baš kao i čisti norveški fjordovi na kojima je brend Helly Hansen ugledao svetlost dana.

Član Norveške organizacije za pravičnu trgovinu

Godine 2003. brend je postao član Norveške trgovinske organizacije. Učestvuje u projektima koji unapređuju ljudska prava i obećava ljudima pravičnu platu za njihov učinak. Kodeks ponašanja, zasnovan na konvenciji UN i dokumentima MOR-a, moraju poštovati i primenjivati svi njihovi dobavljači. Helly Hansen svake godine pregledava njihov rad jer želi da postigne dugoročni ekonomski i socijalni napredak.

Bluesign tkanine

Brend stavlja Bluesign materijale na prioritetno mesto više od decenije. Gotovo 90% tkanina Helly Hansen je označeno oznakom Bluesign. To je zapravo sistem upravljanja protokom koji kontroliše dozvoljeni hemijski tretman materijala, smanjuje potrošnju vode, energiju i emisije u proizvodnji. Helly Hansen je proaktivna u potrošnji vode od 1970-ih, kada su se tehnologije bezbojnog bojenja koristile na sportskom donjem vešu LIFA. Takve tehnologije su se kasnije široko koristile i na drugim materijalima. Ovo pomaže uštedi još više vode nego ranije. Dok uzgoj pamuka i klasični način izrade jedne majice zahtevaju čak 2710 litara vode, brend Helly Hansen svojim načinom bojenja štedi 120 litara vode. Takve operacije uštedele su čak 8,4 miliona litara vode u proizvodnji odeće za sezonu jesen / zima 2020.

Doslednost, transparentnost i kvalitet

Helly Hansen blisko sarađuje sa svojim dobavljačima. Sve vreme temeljno prati materijale za proizvodnju odeće. Svaki put identifikuje glavne materijale i hemikalije koji se koriste u proizvodnji jer teži ka 100% transparentnosti u lancu snabdevanja.

Brend se fokusira na smanjenju količine proizvodnje. Umesto toga, cilj je da ulaže u proizvodnju visokokvalitetnih proizvoda sa dugim vekom trajanja. To postiže izuzetno strogom kontrolom kvaliteta u laboratorijama, u proizvodnji i, na kraju, ali ne najmanje važno, ispitivanjem na terenu koje obavljaju ambasadori brenda.

Dugoročni uspeh rezultat je poštovanja, zaštite i pravilnog unapređenja

Helly Hansen isključivo veruje u dugoročni uspeh koji proizlazi iz poštovanja, zaštite i promocije etničkih vrednosti, ljudskih prava, radnih prava i zaštite životne sredine. Stalno se trudi da poboljša svakodnevne aktivnosti. Sa svojim dobavljačima želi da postigne najviši standard društvene i ekološke vrednosti. Teži dobrobiti ljudima i planeti. Ovo je izuzetno velik i pozitivan doprinos životnoj sredini, od koje svi zavisimo. U Intersportu se trudimo da u našu ponudu uključimo sve više i više proizvoda koji su napravljeni sa fokusom na životnu sredinu i sa svetlom budućnošću.