Sadržaj

Skoro svaki članak iz časopisa na ovu temu i svako izlaganje fitness gurua će neprestano govoriti o tome šta treba učiniti prilikom vežbanja da biste bili u formi. Iako je sve tačno i dobro je znati šta raditi, može vas iznenaditi da znate da postoji nekoliko grešaka koje treba izbeći po svaku cenu ili ćete rizikovati da sabotirate sav dobar posao koji ste uradili.

Pre nego što nastavite sa najboljim namerama, proverite da li ste krivi za bilo koju od njih:

1. Da li ste napravili savršenu rutinu treninga za sebe? Znate ono, kada radite tačan broj ponavljanja na isti način svaki put kad uđete u teretanu. Pa, ako ste izgradili savršenu rutinu i vi to slepo sledite svaki put kada vežbate, zaustavite se odmah! Vaši mišići će se navići na ponavljanje i program vežbanja će smanjiti efikasnost. Morate to promeniti i uraditi neke različite vežbe kako biste stimulisali vaše mišiće i uključiti misli u ​​ceo proces.

2. Slično, da li istovremeno vežbate iste mišićne grupe bez davanja vremena za oporavak? Vreme oporavka je ono što omogućava zarastanje razbijenih mišićnih vlakana i razvoj toniranog, elegantnog tela. Ako se osećate obaveznim da vežbate svakog dana, barem radite na različitim grupama mišića svakog dana i dajte svom telu vreme za regeneraciju.

3. Da li mešate vežbe težine sa dodavanjem tegova? Nemojte praviti ovu grešku. Vežbe težine su ključ za jake mišiće, ravan stomak i celokupno dobro oblikovano telo. Više mišića jednako je veće gubljenje kalorija. Nemojte se oslanjati na nekoliko kardio aktivnosti kako biste istrošili te dodatne kalorije. Ako to učinite, propustićete da maksimalno iskoristite vreme za vežbanje.

4. Da li čekate do kraja vašeg vežbnja da popijete odjednom galon vode? Ako da, samo na kratko ćete hidrirati svoje telo. Redovna i konzistentna hidratacija pomaže u čišćenju toksina koji se razvijaju u mišićima dok vežbate. Osećaćete se jače i energičnije ako pijete vodu dok trenirate

5.  Da li volite da se znojite dok vežbate? Ne bi trebalo samo da volite, trebalo bi ga zahtevati od samog sebe. Znojenje je zdrav znak da se dovoljno trudite. Ne vežbate da biste nešto dokazali drugima; vežbate da biste nešto dokazali sebi. Pa, samo napred i znojite se!

6. Ako koristite trening kao program za smanjenje telesne težine, da li izbegavate da jedete pre i posle treninga da biste zadržali broj na vagi u skladu sa onim što želite? Izgubićete na gorivu koje vam je potrebno kao energija dok vežbate i hranljive materije koje će vam pomoći u oporavku. Pravilna ishrana je vaš prijatelj na putu ka izgradnji jakog i zdravog tela.

Kada je u pitanju način vežbanja, važno je da to radite ispravno.

To je isto toliko važno kao i izbegavanje da se uradi pogrešno. Pre nego što jednostavno nastavite sa treningom, uverite se da radite na optimalnom nivou i da ne ometate vaše napore tako da možete lako da ispravite greške.