Sadržaj

Broj dva je na mnogo načina čaroban broj. Mnoge stvari su bolje raditi u dvoje. Čak su i neke istraživačke studije pokazale da ljudi bolje, intenzivnije i duže treniraju ako imaju društvo. Osim toga, neznatna količina endorfina se oslobađa u različitim oblicima grupnih vežbi, što naravno uključuje i vežbe za dvoje. Ako vežbate sa voljenim osobama, možete se posvetiti zajedničkim ciljevima. Što je mnogo lakše, jer ćete uz društvo biti više motivisani da dostignete svoj cilj. U tom smislu, kućna kondicija, u sklopu koje praktikujete vežbanje u svom domu imaće potpuno novu dimenziju, što će se takođe odraziti na bolje razumevanje, veću povezanost i uopšte bolje odnose.

Motivacija

Ako vežbate u dvoje, vaša motivacija će biti veća. Nedostatak motivacije jedan je od prvih ozbiljnih problema sa kojima se suočavaju mnogi rekreativci. Ako ne vidite jasno vidljive rezultate, nakon određenog vremena dolazi do zasićenja, što otežava nastavak. Ako vežbate u dvoje, u vežbu ćete uneti veliku količinu zabave. Sa ovom vrstom entuzijazma dobićete nov podsticaj. Osim toga, vaši najdraži će sigurno biti motivisani za nove akcije u dvoje, ili u smislu takmičarskog duha  (ko može izdržati duže napore pri vežbanju), ili u smislu stimulacije, kada je potreban jedan dodatni čučanj, čak i ako su vam noge već jako umorne, a mišići bedara jako zagrejani.

Sve je lakše u dvoje

Takođe možete izvoditi određene vežbe, koje inače sami radite. Vaš partner će biti vaša podrška i pomoć. Primeri takvih vežbi su trbušnjaci. Možete pomoći partneru tako što ćete mu pridržati noge dok radi vežbe uz neke ohrabrujuće reči ili vesele uzvike koje će vežbanje učiniti itekako lakšim.

Raznovrsnija vežba

Osim toga, postoji dosta vežbi koje ne možete sami izvoditi. U ovim vežbama partner može poslužiti kao potpora ili kao dodatna prepreka koja povećava učinkovitost vežbanja. U nekim vežbama, uz svoj napor moraćete podneti i dodatnu težinu vašeg partnera, međutim ove vežbe koliko su zanimljive i zabavne mogu biti i opasne, zato morate biti oprezni jer dodatno opterećenje može biti uzrok mogućih povreda.

U svakom slučaju, trening u paru ima mnoge prednosti. To je jedan od najkvalitetnijih oblika provedenog slobodnog vremena. U isto vreme to je idealno rešenje da nakon dobrog treninga sa partnerom odgledate dobar film, ili još bolja ideja pripremiti zdrav obrok nakon treniranja.